Apeldoorns Popkoor
Een eigentijds dynamisch popkoor uit Apeldoorn

Zin om in een leuke groep meerstemmig te leren zingen? Op zoek naar een eigentijds popkoor in Apeldoorn?

Dan is het Apeldoorns Popkoor wellicht iets voor jou!

VOOR WIE:

Iedereen vanaf 20 jaar met een passie voor muziek/zingen. Bij belangstelling doen we een stemtest om te kijken naar je mogelijkheden.

WAAR / WANNEER:

Elke maandagavond in Apeldoorn,  locatie verschilt (we repeteren o.a. in Popzaal Gigant) . Repetitietijd: 19:30 u. - 21:15 u. (incl. pauze)

ONDER BEGELEIDING VAN:

Singer-songwriter en zangcoach Reitse Giesbers (o.a te zien geweest in 'The Hit' (RTl5) en 'de beste singer-songwriter van Nederland' (Ned.3). Reitse studeerde 'zang' aan de Herman Brood Academie.

REITSE: 'Ik vind het belangrijk dat er bij de repetities een ontspannen sfeer is en vind het super om mijn passie voor muziek over te mogen brengen. Naast het plezier kun je bij ons koor terecht om meerstemmig te leren zingen, een nummer eigen te leren maken en is er ook aandacht voor een goede zangtechniek. We oefenen o.a de dynamiek, timing en zorgen dat alle stemmen mooi kleuren. Naast dat we veel lol hebben werken de repetities ook inspirerend!'

HET KOOR:

Het Apeldoorns Popkoor is een initiatief van Reitse Giesbers. Reitse begeleidt het koor en tijdens de repetities is er ruimte voor lied-keuzes en creatieve inbreng van de koorleden, (vaak wordt het koor begeleid op de piano). Er worden partijen verdeeld en geoefend, de nummers bevatten zowel solo's als meerstemmige stukken. Repertoire bestaat uit classic's, voorbeelden: 'Toto - Africa' of 'Upton girl' en hits van nu zoals 'Adele - Rolling in the deep, of Bruno Mars - Just the way you are'. Ook zal er af en toe een eigen nummer gezongen worden, geschreven door Reitse Giesbers. De repetities vinden o.a. plaats in de popzaal van de Gigant.

Contributie:

Wanneer u benieuwd bent naar de prijzen dan kunt u ons mailen

INTERESSE?

Wanneer je interesse hebt om in het Apeldoorns popkoor te zingen, meld je dan aan om kennis te maken, de sfeer te proeven en/of mee te zingen. Klik hier om je aan te melden.